J U B I I   ¿   E R   I   K L A R ¿

Det er med stor glæde, at vi kan meddele, at vi fra uge 9 igen kan tilbyde træning på udvalgte hold i gymnastikforeningen Møldrup ¿

Vi læner os hele tiden op af de anbefalinger der kommer fra DGI og DIF og vi vil løbende justerer vores tilbud.

Grundet en meget anderledes sæson kan alle, allerede betalende medlemmet deltage frit på de hold der tilbydes i foråret - har du ikke betalt for at gå på et hold i denne sæson kan du også deltage på udendøresholdene mod betaling pr gang.

Vi vil løbende lægge informationer op her på siden, om hvilke hold der køre, hvor og hvornår og hvordan du skal forholde dig ved ønske om deltagelse ¿ hold øje med begivenheder ¿

Vi er ovenud lykkelige for, at kunne komme lidt i gang igen ¿

Har i spørgsmål, så kontakt os endelig ¿

Bestyrelsen, Gymnastikforeningen Møldrup

Sæsonen 20/21 er godt i gang - Vi er taknemmelige for at se så mange. Dejligt I har lyst til bevægelse og socialt samvær i foreningen.

Covid-19: Vi holder os løbende opdateret ifht. restriktioner samt anbefalinger ifht at afvikle hold i foreningsregi. Vi takker for jeres forståelse på forhånd.

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem. Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato. Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Løbeklubbentilmelding/betaling til løbeklubben sker ved at indbetale 150 kr til 7396 3050 425 222, husk navn på indbetaling

Cykelklubben: Følg med på facebook eller kontakt Linda Alberten eller Susanne Thoft.