Så kommer beskeden flere af jer nok havde ventet...

Som I nok har hørt, så har regeringen valgt at sætte alt sportslig aktivitet på pause, foreløbigt indtil d. 03.01.2021
Det vil altså sige, at vi ikke kører nogle hold, hverken voksen- eller børnehold.
Vi skal nok holde jeg opdateret løbende, men indtil da, må I alle sammen passe på jer selv og hinanden. Vi glæder os til at se jer alle sammen til næste år.

Glædelig jul og godt nytår!

Corona-venlige hilsner
Bestyrelsen, Gymnastikforeningen Møldrup

Sæsonen 20/21 er godt i gang - Vi er taknemmelige for at se så mange. Dejligt I har lyst til bevægelse og socialt samvær i foreningen.

Covid-19: Vi holder os løbende opdateret ifht. restriktioner samt anbefalinger ifht at afvikle hold i foreningsregi. Vi takker for jeres forståelse på forhånd.

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem. Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato. Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Løbeklubbentilmelding/betaling til løbeklubben sker ved at indbetale 150 kr til 7396 3050 425 222, husk navn på indbetaling

Cykelklubben: Følg med på facebook eller kontakt Linda Alberten eller Susanne Thoft.