Sæsonen 21/22 går snart igang.
- Vi håber, at der fortsat er mange, der har lyst til bevægelse og socialt samvær i foreningen.

!! VI MANGLER INSTRUKTØRER !!

Møldrup gymnastikforening står desværre i den situation at vi mangler instruktører til den kommende sæson.
Skulle du, eller kender du en som kunne være interesseret i at blive en del af foreningen, så mangler vi til følgende hold:

- Forælder/barn
- Puslinge 3-5 år
- Små springere 0-3 kl.

Kontakt til
Dorthe Heidmann tlf 50 45 96 50

_________________________________________________________________________________________________________________________

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem.
Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato.
Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Løbeklubbentilmelding/betaling til løbeklubben sker ved at indbetale 150 kr til 7396 3050 425 222, husk navn på indbetaling

Cykelklubben: Følg med på facebook eller kontakt Linda Alberten eller Susanne Thoft.