Gå videre til hovedindhold

Svedig Søndag i Møldrup og Bjerregrav

CrossGym Styrketræning med klassiske og alternative øvelser og redskaber. Dette hold tilbydes også i den kommende sæson

Cirkeltræning  Styrke og konditionstræning for hele kroppen. Består af stationer med forskellige øvelser. Her får i mulighed for at møde de to nye instruktører, som står klar i den kommende sæson

MBL/Arobic Konditionstræning med styrkemomenter indbygget i små sekvenser med gentagelser. Dette hold har kørt for to sæsonner siden og er i anledning af svedig søndag igen på programmet.

O-løb/stjerneløb En anderledes løbetur ud i det blå. Henrik vil stå klar til i skolegården ved Møldrup Skole.

Dirty Race Udfordre dig selv og din nabo/ven/kollega til dirty race – Men i undgår nok ikke at blive beskidte. Alt foregår udendørs. Bent Elkær vil med sin store erfaring inden for adventure og udendøres aktivitet stå klar med spændende udfordringer. Vi gæder os.

Rope Skipping Sjippetov og langt reb svinges når Højderyggens Gymnastikforening besøger os og byder på 50minutters intensiv sjip på en anderledes måde. Her er plads til alle fra 8 år og op. Dette er en helt anderledes måde at komme i go kondi på. I den kommen sæson vil Siv og Sarah tilbyde RopeRytme.

Sjov motion for seniorer Bevægelse og Gymnastik for mænd og kvinder.  Her vil blive arbejdet med forskellige redskabet som bolde, taburetter, elastikker, stave, klude mm. Dette vil være en forsmag på, hvad Kirsten tilbyder i den kommende sæson.

Mindfulness Fokus på tanker, følelser og kropsfornemmelser med øvelser, hvor der arbejdes med vejrtrækning og tankeflytning med beroligende musik i baggrunden. Zoom ind på dig selv og brug 50min på velvære for krop og sjæl. Bodil Mogensen er gæste instruktør og har arbejdet med mindfulness i flere år og har brugt det i mange sammenhænge.

Børne Spring og Rytme (0.-6.kl) Vælge mellem spring og rytme. Der vil være fart over feltet, smil og sved på panden. Og dygtige instruktører står klar til at undervis dig i enten rytme eller spring, på det niveau du er.

Babymotorik/gymnastik For baby(3-12mdr) og forældre.  Her vejledes forældre i forksellige øvelser, motirik, sanse stimuli på en sanse/motorik bane samt sanglege med fagter.

Tumletons. Tons og bevægelse for børn i alderen 1-3 år og 3-6 år med Heidi Høgh, som gennem flere år hat tidbudt dette gennem foreningen. Redskabsrummet er tømt og salen fyldt.

Hip/Hop(8-12 år) Her er radioen skruet over på grounded musik og anderledes bevægelser. Gæste instruktør Sanne Lausten som har megen erfaring inden for dans/hip-hop og disco står klar til at give den gas. Hun vil lære jer elementer fra hip/hop'pen og sammensætte det til en kort sekvens.

Zumba Traditionel Zumba med to ualmindelig dygtige og erfarne Zumba instruktører, Bettina og Lotte, som underviser fast i skive.  Her er garanti for sjov og ballade, vrikkende hofter, smil, glæde og dans.

Rytme/Funk 17+ Grundgymnastik og street dans/funk. Fokus på kropsbevidsthed, smidighed og bevægelse. Dette hold tilbydes også i den kommende sæson og de 50min vil give en lille forsmag.

Gymnastikforeningen Møldrup, Formand Anna Mogensen, Bag Højen 4, 9632 Møldrup

Mobilnr.: 28306877, mail: a-mogensen1989@hotmail.com