Gå videre til hovedindhold

Tilmelding til sæsonen 2019/2020

Det er nu muligt at tilmelde sig hold her på hjemmesiden.

I den husstandsomdelte folder er der sneget sig en formuleringsfejl ind. Der står at prisen for 2. hold er kr. 200,00. Dette er IKKE korrekt. Du får kr. 200,00 i rabat ved tilmelding på 2. hold. Priserne her på siden er korrekte. Vi beklager fejlen.

Vi har fem nye hold på programmet, vi håber I vil være med til at sprede budskabet om de nye hold:

Spinning, søndag - instruktør Linda Albertsen

Spinning, torsdag - instruktør Jonas Hjort

Rytmegymnastik (20+) - instruktør Nanna Hammershøj

Yoga for alle (16+) - instruktør Susanne Thoft Jensen

Børne- og teenboks (10-17 år) - instruktør Henrik Albertsen

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem. Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato. Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Gymnastikforeningen Møldrup, Formand Anna Mogensen, Bag Højen 4, 9632 Møldrup

Mobilnr.: 28306877, mail: a-mogensen1989@hotmail.com