Sæsonen 20/21 er småt ved at være på plads. Vi står klar med aktiviteter for alle.

Akrivitetsfolderen vil blive husstandsomdelt i Møldrup, Bjerregrav, tostrup, Roum om omegen i uge 33. Aktivitetsfolderen vil også være mulig at finde her og på vores facebook side. Tilmeldingen til foreningens hold vil være mulig fra uge 34/34.

Vi forventer opstart som vanligt i uge 38 (OBS at nogle få hold har forskudt opstart - dette fremgår af aktivitets folderen.)

Covid-19: Vi holder os løbende opdateret ifht. restriktioner samt anbefalinger ifht at afvikle hold i foreningsregi. Vi takker for jeres forståelse på forhånd.

Jamen hov stop ….

Det er jo dig vi mangler!

Vi mangler din hjælp på følgende hold:

Puslige (3-6år):

Om holdet: Puslingeholdet er et hold for 3-6årige børn. Her er der fart over feltet, bevægelse, glæde, fjoller og gode venner.  Sanser, motorik og venskaber dyrkes.

Instruktørteamet: Julie (mange års erfaring som hjælpeinstruktør), Amanda, Bitte og Carolinge (har i forrige sæson været spirer på holdet og er nu klar til at være hjælpeinstruktører) og Emma (ny og spændt hjælpeisntruktør) samt en voksenhjælper (som har børn på holdet)

Din opgave: At være med-instruktør og en voksen, men ansvar for praktiske opgave og i tæt samarbejde med Julie koordinerer ugens træning.  Vi har et hav af bøger mm og du tilbydes kurser så du føler dig godt klædt på til opgaven. Der er mulighed for sparring med tidligere instruktører og vejleder.

Spring 0.-3.kl.:

Om holdet: Et springglad hold. Her skal der hoppes, springes, vendes på hoved, stås på hænder og se hvad kroppen kan.

Instruktørteamet: Marcus (er lige kommet hjem fra efterskole og har stor erfaring inden for gymnastik), Anita (har været hjælpeinstruktør på holdet i forrige sæson.) og Markus (hjælpeinstruktør for 3 år på dette hold)

Din opgave: At stå for praktiske ting, hjælpe med at tage i mod en håndstand og være tilstede.

Kontakt Anna Mogensen på tlf. 2830 6877

For at tilmelde dig skal du være oprettet som medlem. Derefter skal du klikke på login og logge ind medlems nr. og fødselsdato. Du kan nu under fanen "Hold" vælge det hold du ønsker at tilmelde dig.

Løbeklubbentilmelding/betaling til løbeklubben sker ved at indbetale 150 kr til 7396 3050 425 222, husk navn på indbetaling

Cykelklubben: Følg med på facebook eller kontakt Linda Alberten eller Susanne Thoft.